Friday, June 18, 2010

lonely time..

aq x tau kenapa aq rasa yg aq agak bersendirian.adakah aq sudah tidak berguna lagi.adakah aq ni tidak seperti org lain?tolong beri penjelasan pada aq.adakah aq ad buat apa2 salah @ perkara yang kamu semua x senang?tolong ckp pd aq.
aq sering hidup dlm pertanyaan..hidup yg penuh dengan persoalan yg xmungkin aq akan dpt jwpan nye dgn sendiri..aq tidak mampu untuk mencari semua jwpan ini dgn sendiri..atau pun adakah aq ni seorg manusia yg x mampu untuk berdiri d kaki sendiri??sering perlukan bantuan insan lain untuk menyokong??atau pun aq memang tidak pandai untuk mencari kebahagian hidup aq dgn sendiri??perlu bergantung pd insan lain untuk mendapatkan kebahagian??aq x minta semua ni berlaku.aq juga tidak suke menyusahkan insan lain.mungkin tanpa aq sedar,aq sering memberi kesusahan kepada insan lain selama ini??
kenapa fikiran aq sering memikirkan perkara-perkara yg negatif??aq tidak suke..aq tidak tahu mcm mn untuk mencari kebahagian untuk diri aq sendiri.aq buntu.aq kesunyian hidup sendiri. kadang-kadang aq rs seolah-olah aq sudah kehilangan semua insan2 yg aq syg selama ni.insan yg rapat dgn aq selama ni.insan yg mungkin syg kan aq sebelum ni. aq juga pernah terfikir,mungkin aq ni tidak tahu penghargai insan yg sygkan aq selama ini.hhhhhmmmmm.....mmg tidak ad kata-kata yg boleh d gambarkan untuk menggambarkan keadaan diri aq masa ni.aq tidak mampu untuk membela diri aq sendiri. apa2pun aq tidak boleh mencela diri aq dan hidup aq ini.aq perlu bersyukur dgn setiap nikmat yang telah aq dpt selama ini.aq perlu kuat untuk membahagiakan diri dan hidup aq sendiri.aq tidak boleh hanya fikirkan org lain w'pun sekuat mn aq syg dan kasih dia.belum pasti lagi insan itu boleh memberi semua itu pada aq sbb mungkin dia sendiri ada insan yg dia syg dan kasih lebih dari aq.aq harap aq blh belajar untuk syg diri aq sendiri lepas ni. pada insan2 yg aq sayang,kamu semua akan tetap aq syg sampai bila2...

No comments:

Post a Comment